Resten av en trevlig helg!

Världens bästa JH tackar alla på firman för dessa supersnygga fritidsbyxor som hon införskaffade för "Krama-om-henne-och krya-på -henne-presenten" hon fick av oss på firman!
 
(Jag kunde inte heller hålla mig från dessa gobitar till brallor och jag köpte ett par jag också!)
Så snygga och sköna!
 
JH hälsar till alla att hon bara har en behandling kvar + 3 verckors strålning och förutom lite "småsaker" mår ok väldigt ofta.
Hon kör på med träning, positiva tankar och glatt humör! Hon ser slutet på behandlingen nu och hoppas vara tillbaka i gruvan hos oss lite försiktigt efter nyår!
Hon uppskattar allas omtankar väldigt mycket!
Vi tar det väl från början av söndagen.
Jag vaknade stelbent som en 90-åring vid 11-tiden.
Åkte in till stan och mötte JH och S vid 13.00.
Vi inledde med lunch och intensiva tjejsamtal.
JH fick slutligen presenten från firman och vi skred till verket med intensiv shopping!
Mitt i loppmarknad hamnade vi också på Hötorget.
JH har inte gått upp i vikt men kortet blev en väldigt osmickrande vinkel :-)
När affärerna stängde hamnade vi på fik igen.
Espresso house tror jag det hette.
S beställde 3 kakor som hon sedvanligt åt upp själv trots att hon är en liten feeder!
En underbart trevlig dag! 
 
Och så till lördagskvällen efter Lidingöloppet:
Jag gick väl i mål ca halv fem någon stans där på eftermiddagen. Virrade runt lite efteråt och gick sedan till busskön för att ta bussen tillbaka till Ropsten.
Den var över 1 km lång och tog drygt en timme att stå i.
Jag kom slutligen hem vid 19.15.
Snabb dusch.
Döhungriga.
Vi var bortbjudna till Mia och C kl 18.00.
Den ekvationen gick ju inte helt ihop så vi stannade till på Mc D och köpte med oss mat så vi inte skulle hindra de andra i grillningen.
Det blev en härlig sitta-ute-kväll vid deras nya fantastiska pool.
Fin banderoll på väggen för min bedrift i Lidingöloppet! Ja ja mensan, man tackar!
Bilderna gör inte riktigt det vackra och mysiga rätta då det inte gick att fotografera utan blixt men jag som var på plats kan säga att det var så vackert och mysigt med alla ljuslyktorna!
Tack för en jättefin kväll även om vi inte blev så sena pga av mitt supertrötta tillstånd! Tack Mia och C!
 
#1 - - Mor:

Läst! Alltid läst......