Som man sår får man skörda!

I år rödar sig tomaterna utomhus i motsats till förra året då de bara blev gröna och stannade så. 
Kul med egen skörd.
Mindre kul är de förbannade squasharna som aldrig ger upp! De måste vara dopade för något vatten har de inte fått på någon månad av mig i varje fall.
 
Har nu vaknat och ätit frukost efter ett kväll + natt övertidspass.  
Ska utfodra familjen, vika tvätt och kanske om psyket vinner över kroppen göra ett hemmagympaprogram innan det är dags att gå iväg till ytterligare ett övertidsnattpass på jobbet.  
Mycket bra för mig :-)
Det betyder att vi sedan kan njuta av Thailandsresa!  
Idag har jag också anmält mig till Womens helth halvmarathon 25/4-2015 och Halvvättern 7/6-2015 start 8:18.
....Jag kanske inte är riktigt klok ändå....
#1 - - Mor:

Blir det Thailand till jul?

Svar: Inte jul. Jan/feb
Frudin

#2 - - mia:

Nä du är inte riktigt klok. Hur orkar du ens tänka på fler lopp nu? Ses imorgon :)

#3 - - Anne:

Squash som är så gott 😄
Jag ska också anmäla mig nu till Halvvättern, är ju liksom dax. Mycket spinning får det bli i vinter men är taggad.

Svar: Välj starttid 8:16 el 8:18 så startar vi i det närmaste samtidigt :-)
Frudin