Fler premiärer i helgen som var.

 Tiden går så fort och det har redan slagit om tilll onsdag.
Jag jobbar min 3:e natt av 3 denna vecka. Ska sedan vara ledig fram till söndag.
 Titta vilken lycklig JR som körde ut sin bil för första gången i helgen. Även om det bara var en resa på 2 meter så var den ändå ute och motorn var igång!
 Den börjar bli riktigt fin nu. Den är inte helt klar än och den ska få nya fälgar och sådant men han tar lite itaget,
Nu är snart allt med elen i bilen fixad och sedan blir det besiktning.
 Denna bil får väl bli något som jag lär mig fotografera sedan misstänker jag.
Lilla underbara Mercan hon fattar inte att hon är en vacker katt utan ligger och rullar sig i skräpet på gatan.
Vilka ögon hon har, hon ser nästan ut som om hon sminkat sig ! 
 ....Och så blev det lite spontant första grillningen då våren ju anlände lite försiktigt i söndags!
 
Vi grillade lite vad vi hade hemma men det blev gott!
Så här muppiga ser vi ut när vi sitter i soffan och glor på TV. Just nu är vi uppslukade av tv-serien Prison break.
 
 
#1 - - Mor :

Hmmm? Står det "bögdalens bil & skadecenter"??? på hans bil???

Svar: Ja de är de som målat bilen och som är sponsor :-)
Frudin