Inte som jag tänkte.

Åh vad trist.
Jag var ju så pigg och stark igår, sprang ju på kvällen med bra kraft.
 
I morse vaknade jag att jag mardrömde att jag var illamående för att jag fick cellgifter.
Jag var illamående på riktigt och tänkte att det skule gå över om jag gick upp och åt lite.
 
Blev inte bättre utan jag satt en stund vid datorn och lekte med bloggdesign i brist påannan ork. 
Sedan sov jag. Hela jäkla dagen! 
Tror det där med halskörtlarna och någon infektion drog igång igen.
Är så slut. Orkar flytta mig från soffan till sängen till datorn när jag är vaken.
 
I kväll var vi bjudna till Mia och C på Valborgsfirande. 
Jag klarade inte att komma iväg. Fick ta en Ipren och en kopp te i stället.
Åh vad tråkigt. JR och D åkte.
Jag som hade sett fram emot kvällen med vännerna så mycket!
 
#1 - - Mor:

MEN..!!! Så tråkigt! Ringer under dan och hör hur det är med dig.

#2 - - maria syster:

Men oj. Hoppas du mår bättre! Kram

#3 - - JUNITJEJ:

Hoppas du är kry nu!

#4 - - Camilla:

Åh, fy! Drömma att man fått cellgifter lät ju inte kul alls. Tråkigt att du fick avstå festen. Kanske någon reaktion efter din halvmara? Hoppas att du mår bättre nu.