Så häftigt!!!!

I kväll var jag och A ute och övningskörde.
Vi kom inte på var vi skulle åka förutom att slänga returpapper och lite andra små-ärenden.
 Då kom jag ihåg vad Mia tipsat om och vad N och jag cyklade förbi i söndags på vår premiärtur.
Ett kvarter i Rågsverd som heter Snösätragränd i ett förfallet industriområde där konstnärer målat grafittikonst.
Jag kan bara säga att jag är helt förstummad. Så vackert, häftigt snyggt och mäktigt!
Nu får bilderna inspirera er att åka dit och ta en egen titt.
När vi var där på kvällen var det öde.
Tror det är ett hett tips att inte vara där på helgen för då är hela stockholm där.
 
  
Den här ovan är min absoluta favorit!!!!
 
Den här i guld är ju grym också!
 
 
 
 
#1 - - Mor :

Snygg Albin alltså. Han passar bra vid ratten!
Grafittin var ju imponerande alltså!

#2 - - Camilla:

Coolt ställe! Nu ser jag vart en av mina gamla favoritbloggar fått sin headerbild ifrån.