Vardag utan händelser.

3 relativt harmoniska jobbnätter är över. Skönt när axlarna kan åka ned lite.
Sprang en timme i kväll när D var på sin basketträning och jag ändå skulle vänta på henne.
Jag är kanske inte som andra men jag gillar asfalt. Helst långa stäckor där det helt monotona infinner sig. Jag tror jag skulle gilla att springa i USA på sådana där milslånga rakor på platten som man ser på filmer.
Jag och några tjejer på jobbet tänkte att vi ska göra denna 30-dagar-utmaning.
Den börjar ju trevligt i varje fall :-)
JR är fotografen till denna regnbåge. Han har varit med sin firma på lerduveskytte och grillat vildsvin i kväll.
Tur det inte blev trvärt om! Grilla lerduva och skjuta vildsvin....
 
 
#1 - - Mor :

Fina bilder! Verkligt tjusig regnbåge!

#2 - - Far:

Samma sak gällde för mej jag tappade orken mycket fortare på mjuka underlag .