Varde liv!

Jag var så livlös efter den senaste tidens mycket jobb att jag helt enkelt behövde mer liv!
I morse tänkte jag att jag verkligen behövde göra massa ärenden så jag började med att åka till Post Nord och hämta mina nya fälgar som jag beställt som kommit. 
 Sedan räddade JR mig genom att komma hem på lunchen därför att han skulle till tandläkaren. Jag passade på att åka med honom in till stan när han skulle åka tillbaka till jobbet.
 Jag fick nytt liv av att se blomsterprakten i Kungsträdgården.
Helt ogenerat kunde jag med tusentals andra Stockholmare hänge mig åt att fotografera.
 Jag fick också syn på andra coola saker med fina färger som jag också fotograferade.
T ex denna röda härliga buss!
 
Vad jag såg sedan när jag kom hem och tittade på bilderna var att det kan vara Steffo Törnkvist jag råkat fotografera samtidigt fast det inte var meningen.
Är det han? Jag tror det, han hade den tröjan på sig i nyhetsmorgon i morse såg jag från Instagram :-)
...Stackarn, det var inte honom jag stalkade utan bussen!
 Är det inte makalöst vackert så säg?
 Det bästa med att vara inne i Stockholm och fotografera är att alla gör det så det är liksom inget konstigt!
Man bara leker turist helt enkelt!
 Försäljarna på Hötorget ville sälja men jag låtsades inte förstå deras språk utan log bara och tog kort på deras frukter och blommor!
 Helt ogenerat tog jag kort på folk på gågatorna också men ingen verkar ha tagit nämnvärt illa upp...hoppas jag.
 Jag gillar nya kameran. Ljuset och färgerna blir ju jättebra utan korrigeringar! Massor av färg och massor av ljus! Härligt, så skall livet levas!
 Sedan promenerade jag hela Sveavägen fram till 117 där JR och hans kollega lekte gatusopare.
(De gjorde det bara därför att de pangat en dora av misstag i jobbet under dagen....Klumpigt!)
 Jag tog en lååång mugg Latte och satte mig i en soffa som stod utstäld på gatan och väntade. Praktiskt!
 När vi kom hem blev det Tacosframställning.
Ordlös kärlek mellan Maja och Husse.
 
#1 - - Mor :

Underbara bilder och den sista bilden med Maja och JR är verkligen helt underbara.Kärlek alltså!

#2 - - Camilla:

Jag vill också uppleva de där träden!!!