I tisdags och onsdags.

I tisdags gick jag av mina jobbnätter och vaknade på eftermiddagen till sol vill jag minnas. Jag började jobba i trädgården.
Jag fick för mig att fälla 2 träd. Detta ätr det mindre av dem.
Jag slet på med tigersågen och plötsligt var de bara nere.
Jag och JR fick åka två släpvändor till tippen med alla grenar.
Alltså, det här var jäklar i mej ett riktigt hårt jobb även om det inte ser så märkvärdigt ut.
Tro det eller ej men det blev faktiskt alldeles väldigt för tomt...
Hoppas vi vänjer oss.
Åtminstone är det en bra början till att vi nästa år ska bygga en solaltan där uppe på berget. Vi ska försöka hitta på några coola lösningar och få vår tomts baksida lite roligare. Kanske gjuta lite...ja tankarna är bara i sin linda än så länge.
....Sedan hörde vi ljudet av ambulanshelikoptern. Det gör vi ofta men det är inte varje dag den går ned på busshålplatsen i vårt kvarter.
Vi förstod att någon var i nöd på det närliggande ålderdomshemmet men det var inte av äcklig nyfikenhet vi sprang dit för att titta på den nödställde utan för att se den mäktiga helikoptern! Sedan såg vi när den flög iväg igen och det var mäktigt att se. Skicklig pilot som landade på en 5-öring!
 
Just nu kan jag inte komma på vad jag gjorde i onsdags. Var det då jag sprang 1,3 mil på kvällen? Kanske.