I Mall of Scandinavia med L och S i fredags.

Julgranen barrar hårt redan. Känns otroligt att den skall hålla måttet 1 vecka till :-)
I torsdags kväll kollade Mercan mkt intensivt på tv. Hon var helt uppslukad av tvn!
D och jag var ensamma hemma då JR var på julmiddag med hans firma. D gjorde mer julgodis och jag gjorde små löjliga julplanteringar med lampor i.
På fredagsmorgone sprang jag en 5:a sedan åkte jag in till stan och mötte upp L och S på Mall of Scandinavia.
Alltså L och S modellade så fint för att jag skulle få ta kort men kameran bara dummade sig så allt belv suddigt.
Några få enstaka blev osuddiga ...men som sagt, det var inte tjejerna som var osnygga det var skit bakom kameran!
 
L har så grymt snygga kläder. Hon är så otroligt snygg i sin turkosa kappa. Appropå kappa så köpte vi alla 3 varsin ny kappa denna dag :-)
 
Lunch överåt vi på Olareys buffé. Buffé vore vara förbjudet!
 
Vackra S har bara bra dagar framför kameran trots att jag gör bilderna suddiga!
L fick onda ögat av vakten på MK-butiken när hon provade flug-glasögon.
Hur snygga är vi inte här? Jag och L råkade prova allt lika denna dag :-)
Det är verkligen hemskt hur vi ser ut! 
...Och köpa lika också :-)
Att vi ser osnygga ut denna dag beror i stort bara på mig och min kamera och min telefon. Inget funkade men det var en jättetrevlig dag.
Kom vi hem fattiga? JA.
Kom vi hem med julklappar? NEJ :-)