Vår julafton fast på annandagen.

Ja ni känner ju mig. Kameran kom fram även denna jul :-)
En fin bild på damerna i vår familj! ...Om jag bara kunde ha lagt ifrån mig glasögonen!
Hur jag än skärper mig blir massor av bilder suddiga men ändå så kära!
Världens bästa morfartomte!
Aldrig har jag sett sonen A så jäkla nöjd som denna jul! Han log typ hela tiden efter att han öppnat sitt stora paket!
Moster var väldigt vacker på denna bild men jag råkade tyvärr fixa kortet lite suddigt.
 
Som man förstår är jag otroligt nöjd över presenten i detta paket. Ett stadigt o fint stativ av maken!
Det var det vi tog det översta gruppkortet med :-)
Denna bild är inte så smickrande på moster men sonen A är så fett nöjd här att kortet bara måste med!
Jag kan inte välja bild så jag tar bägge :-)
 
Mamma blev så fin på absolut alla kort i dag!
Moster fick en skalle hon gillade :-) Namaste kära syster!
JR är så pysslig när ha dukar och tänder ljus. 
 Mamma igen. Är så glad att jag fick så fina bilder på damernna i vår familj idag!
 ...Jag såg mamma kyssa tomten ja.... sedan sa hon åh vad du e bra....!
 E var också rejält nöjd kunde jag se idag.
Det värmer en moders hjärta när man gjort rätt!
 "Ä re ännu mer paket?"
 Gulliga D kunde knappt se sig mätt på sitt stora paket. Hon ville knappt öppna det :-)
 Tror dock inte hon blev missnöjd hon heller...
Ett i mitt tycke och i hennes ett jättefint tjejigt sminkbord!
 Jag och D fick varsin selfiepine också :-)
 Varför blev kortet nedan suddigt? Sorg...
 Jag ock maken med stativet :-)
Grabbarna e nöjda! Skön känsla för en mamma! 
 Jag min syster och min mamma. Så glad för denna fina bild!
 Världens bästa föräldrar!
 Nästan sist men inte minst...Senare i kväll kom A hem efter att ha varit i garaget ett par timmar med sina kompisar och monterat bas-systemet och stereon han fått till bilen...JÄKLAR vilket jäkla ljud!!!!!
 Sist men inte minst de första försöket med selfiepinnen :-)
 Åh så lite kollage som blev..
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Många bilder blev det och bra! Väldigt kul att titta på och jag ska spara dom bästa hos oss i en liten katalog för sej. Kul att ha.
Det var som vanligt en kul "annandags-julafton" SOM VANLIGT!
Och kan man tänka sej: Idag snöar det äntligen lite....!
Tack för allt Storskräll med familj! Imorgon åker tavlan upp på en väl synlig och säker plats.

#2 - - Kraka:

Så mysig jul du verkar haft! Jag är nöjd med min jul också, trots att det mest var jobbande. Nu är jag ledig en hel vecka innan nya jobbet. Ska ägnas åt en del hemmafixande (diverse pappershögar som ska tas hand om och städning), kultur (bio, museum och konsert) och motion.
Vi måste ta en dag på stan snart, jag har fått mitt januarischema nu. :-)

#3 - - L:

Mkt fin klänning! Sån skulle man vilja ha tag på:)