Blev en bloggpaus.

Ibland blir det liksom bara en paus. 
Inget speciellt har hänt eller så mer än att jag jobbat mycket man bara hamnar  "inte inloggad" på bloggen.
Sedan tycker man plötsligt att man har mycket att blogga i kapp.
Lika bra att tro att man inte ska hinna göra det.
Min blogg är ett dokument som följer mitt liv och i bland så blir fokus på annat och det gör inget :-)
Bilden är från i Söndags. Årets första försök till ute-fika.
#1 - - Mor:

"Mersan" ser ut som en kattuggla, fniss!
Ser skönt ut annars.......

#2 - - Camilla:

Welcome back! Har saknat dig, men förstår dig. Ibland kan det vara skönt med en paus.

#3 - - Kraka:

Så blir det ibland, man jobbar bara och där händer massor som man ändå inte kan skriva om.
Eller så blir det som nu, för mig, att tid är det enda man har... Då hinner man blogga en hel del...

Förresten är jag visst ett slags robbot. Jag är en cyborg (jag har valt att görs tolingen av cyborg lite extra generös).