Familjen har firat födelsedagar!

 Världens bästa E fyllde 15 år den 29/1! Det betyder Moped.
Morfar och mormor kom och gratulerade och morfar stekte så där underbart god biff som bara han kan göra till oss.
Även JRs pappa kom eftersom även JR fyllde år den 7/2.
  
Han fick en Mixer-to-go, en rattmuff modell sportig av D, ett fäste till Go Pro för bilåkning och sådana här push-up-grejor. JR vill ha dem för att lära sig gå till handstående från sittande så här.
Jävlar imig om han inte nästan lyckades på första försöket att gå runt och upp utan att nudda golvet.
 
Sedan blev det pöjkarnas favo-tårta, maräng-sommartårta. Den ska de alltid ha om de får välja.
Den är ju ful men god. ...
Fina mamma och pappa. Syrran jobbade och kunde tyvärr inte komma.
 JRs pappa O, JR och D.   Sedan var det min tur att fylla år.
Inte helt lätt att göra tårta men inte själv äta.
(Jag klarade skippa både semeldagen 17/2 och att äta tårta på min födelsedag 16/2).
 
Mitt första försök till att dekorera en tårta med sockerpasta och marsipan. 
Utanpå den glutenfria tårtan har jag choklad-frosting, sådan som man har på cup-cakes. De i familjen tyckte den blev god!
 
I år hade jag varit väldigt snäll tror jag för jag fick massor av uppvaktning.
Jag fick denna jättefina stekpanna med keramik inuti för omelettstekning.
Döm om min förvåning när omeletten inte fastnade utan bara halkade ur pannan efter att jag vänt den!
Inte något fastnade.
Annars brukar jag vara kung på att göra misslyckade omeletter!
Jag fick också en Mixer-to-go och en grönsaks-hackare.
 
Nästa gång är det stora sonen som fyller 18 år!
 
 
#1 - - Mor:

Läst allt!

#2 - - mia:

Vilken tårta!!! Så fin.