Mina morgnar.

 
Ställer klockan på 7:30.
Sticker ut och springer i hettan och det vackra ljuset innan gatorna vaknar till liv.
På denna bild bara jag och en munk...han är dem orangea pricken på höger sida av gatan.
Sprang förbi den coola bensinstationen....
Sprang ned till elefanterma och sade god morgon.
Det här är livskvalité för mig.
När jag bikram-sprungit mina 5 km som känns som minst 10 duschade jag i hotellets pooldusch och slet av mig träningskläderna, hade bikini under och svalkade mig sedan i poolen länge.
Helt ensam och allt är lugnt och stilla.
Total harmoni och frid inom mig. Det tillhör trots allt inte vanligheterna för mig.
Sedan klev jag upp, torkade mig, klädde mig och gick bakom denna vit vägg där frukosten döljer sig.
Dricker massor av vatten, äter massor  av tropisk frukt.
En nystekt omelett och kaffe.
Låter JR få sovmorgon för det är livskvalité för honom.
Det känns som jag samlat på mig så mycket ny energi att jag kommer orka ha ett riktigt bra 2015  hemma sedan. 
 
#1 - - Mor:

Låter verkligen mysigt!Men lite orolig blir man över att Du är ute ensam......Har blivit skadad av alla otäcka artiklar man läst.

#2 - - Camilla:

Ljuvligt! Jag skulle nog unna mig sovmorgon varannan dag i alla fall. ;)