Jag ska vinna över kvällen.

 
 
Jag ska fan i mig vinna över denna sommarkväll. 
Sitter ute på altanen o fryser lite men har snott in mig i en pläd. Tänt ljus.
 
Dags för mig att vila ned mig. Har ännu inte semesterkänsla trots att den snart är slut, bara någon inre oro och stress. 
Jag är typ låg och vet inte om jag kan skylla det på vädret eller bara besvikelse att det aldrig blev den sommar jag förväntat mig. 
Hade förväntat mig stranden med en bok. Gemenskap på altanen med familjen....i varje fall några dagar
Vem fan vill vara på stranden eller sitta på altanen i regn? Det kanske bara är PMS.....
Igår hängde jag upp den gardin jag virkat på kvällarna till tv-serier vi tittar på i Dannis rum.
Hon säger att hon tycker den är fin men hon kanske bara är snäll....
 
#1 - - Mor:

Gardinkappan ÄR JÄTTESÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2 - - Maria:

Waow, fantastisk gardin!!
Man får vara låg oxå. Blää för människor som bara är på topp o glada hela tiden. Man måste gå i slow ibland och tänka o reflektera- bara så kan man utvecklas och komma dit man vill.
Så mysigt på altanen.
Ja, trist sommar. Men tänk vad mycket ni hunnit på huset.
Jag rekomenderar att du nu tar hand om DEJ- gå på spa, njut av god mat. Fyll på på ditt måbrakonto! Kram