Motion vecka 30!

Det går inte fort när jag springer men jag har kämpat på efter förutsättningarna.
 
Måndag 20/7: Löpning 7,5 km

Tisdag 21/7: Löpning 7 km (från gymmet och hem)

+ 40 min styrka bröst med JR på Flex

Onsdag 22/7:
Sprang först 2 km intervaller men det gick trögt, svettades floder.
  
Tränade därefter 35 min styrka rumpa och armar med JR på Flex.
 

Torsdag 23/7: Styrka och stretch.
 
 

Fredag 24/7: Löpning 7,5 km men det går otroligt långsamt. Det är något fel på mig.
 

Lördag 25/7: Styrka 45 min rygg med JR på Flex
 
Söndag 26/7: -
 

Löpning 2015:
49,9 mil
Cykling 2015:
33,6 mil / Spinningpass: 1
Simning 2015:
6,3 km
Rullskidor/Skidor2015:
0/3 mil.
Antal tillfällen hemmaträning pass 2015: 3 st.
Antal styrketräningspass på gym 2015: 11 st.(räknestar 23/5)
 
 
 
 

 
 
#1 - - Marina:

Jag är sjukt impad över alla som kan springa sådär långt, jag dör typ efter 3 kilometer, i betydligt mindre tempo än det där. Ett grit-pass eller step-pass är inget problem, men löpning? Nä det funkar inte för mig så jag låter bli!
Ser ju ut som du tränat hur mycket som helst den här veckan, klappa dig själv på axeln lite :-)

#2 - - Maria syster:

Sämpa! Sämpa!

#3 - - Anonym:

Hmm vännen du kanske skulle byta träningsform för att chocka kroppen och träna lite andra muskler. Efter ett tag kanske löpningen motiverar mer och "känns" lättare. Kram vännen och kul att vi ses snart/ Maria Härten

#4 - - Mia:

Va du ligger i och tränar! Bra kört! Ses på midnattsloppet :D
Kram
Mia