Min man patienten och min son jobbargubben.

Nu har sonen börjat sommarjobba på JRs firma och han är väldigt duktig och energisk enligt uppgifter från JRs kollegor.
Dessutom "tvingas" han nu snabbt lära sig köra jobbarbilen inne i stan.
Jag är stolt över honom! 
 
JR har däremot inte arbetat. Han har haft näsblod av och till...mest till hela senaste veckan så i söndags blev det slutligen ett besök på Solnas akutmotgning.
JR var så stressad äver allt näsblod att han inte ens minns att jag tog denna bild. Han fick patientarmband och allt!
 
Slutet gott och 2 större kärl brändes i näsan,,,fast inter på Solna utan slutligen på Huddinge sjukhus.
Nu är han sjukskriven några dagar för han får inte anstränga sig. Han får sitta i soffan och titta på Ipaden.
 
 
Jag har jobbat natt sön-mån-tis natt. Sovit på dagarna och mycket mer än så blir det inte.
Klippt både A och D har jag gjort och det här verkar vara mitt i processen.
Sedan har jag storhandlat och shoppat lite kläder.
På torsdagen när jag hade min lediga dag innan midsommar bakade jag 3 glutenfria kladdkakor, massor av glutenfria piroger och 2 glutenfria matpajer. 
Snygga blev priogerna inte men de funkade!
Picknickmaten var till utflykten vi planerade på midsommaraftonens förmiddag vid Tyresö slott med M och C.