Motion vecka 22!

Så jäkla skönt att Marathon är över och att jag inte var med. En stor börda har släppt. Nu är det bara cykelloppet nästa helg på 15 mil som ska cyklas helt oförberedd sedan kan jag slappna av och kanske få tillbaka någon form av motionsglädje. Vad ska jag säga...den där jäkla Maratonpressen tog helt knäcken på mig!
Kändes väldigt bra att det spöregnade och var kallt då i lördags och jag var hemma och mådde bara så bra!
Nu ska jag försöka mig på att vänja kroppen vid cykeln lite försiktigt den sista veckan bara...om det kunde sluta regna och blåsa!

Måndag 25/5: -
Tisdag 26/5
 

Onsdag 27/5:
 
Torsdag 28/5: 

Fredag 29/5: Löpband 5 km i stället för benpass. Vill vara ok till nästa veckas cykel.
 

Lördag 30/5: Tänkte att jag bara måste vänja kroppen lite vid cykeln.
Började nästan direkt spöregna men jag körde ändå i sakta mak.
Blev totalt nedkyld!
 
Söndag 31/5:- 


Löpning 2015:
41,2 mil
Cykling 2015:
11,3 mil / Spinningpass: 1
Simning 2015:
4,8 km
Rullskidor/Skidor2015:
0/3 mil.
Antal tillfällen hemmaträning pass 2015: 3 st.
Antal styrketräningspass på gym 2015: 4 st.(räknestar 23/5)