Väntar in värmeböljan!

Finns det något mer underbart än att vänta in en värmebölja? Äntligen VET man att den ska komma och man känner det!
Jag sitter på altanen och syr. Finns naturligtvis mycket vettigare akuta göromål att ta tag i i hemmet men...jag vill inte. 
Jag vill bara njuta! Jag har lovat mig själv att förutom fasaden bara göra saker jag njuter av under semestern. 
Ligger efter med bloggande vilket grämer mig. Har inte bloggat vår underbara midsommar än men det kommer.
Inte heller tränar jag men det beror på att jag varit sjuk i början av veckan och att jag fortfarande är väldigt förkyld.
 
#1 - - Maria:

Ser ut som en härlig morgon!

#2 - - Kraka:

Man måste inte göra saker hela tiden. Man får njuta!

#3 - - Mor:

Ser mysigt ut! Är Du sams med din nya maskin? Lite knepig är den men allt eftersom man håller på med den går det lättare och lättare. Det är många små saker som man måste komma underfund med.......
Å Du, man MÅSTE inte blogga jämt om man vill ha lite semester.