Hög töntfaktor på mig :-)

 
Jag råkade väl nämna på jobbet att jag virkade för avslappnings skull på lite gardiner...
Alla som hade en åsikt var rörande eniga om att jag ALDRIG fick sätta upp dem!
Att det är helt fel med virkade gardiner!
 
Nu säger jag det. Det skiter jag i!
Det är jättemysigt att virka gardiner och titta frenetiskt på tv- serier!
 
De 2 senaste veckorna har vi blivit helt uppslukade av den grymt bra tv-serien Braking bad! Vi har inte kunnat slita oss utan plöjt 3-6 avsnitt per kväll!
Rekommenderas!
...och då har mina fingrar virkat gardiner samtidigt! 
#1 - - Mia:

Va fint det blir, du är helt otroligt duktig. Önskar att jag också hade tålamodet att lära mig virka. Som du vet tycker jag att det är så snyggt att kombinera gammaldags med modernt, det är mycket svårare än att bara köra på en modern stil men hemmet blir personligt och hemtrevligt.
Jag röstar på att dom ska upp :) Perfekt till sommaren.

#2 - - Mor :

Såååååååå sööööööt gardinkappa! Dom med åsikterna vet inte vad dom talar om! Dom har ingen smak!Dom kan inte virka själva det är därför dom säger det dom säger./Amen

#3 - - Camilla:

Duktig du är!!! :) Jag kan bara brodera korsstygn, inget mer då det gäller handarbete. Klart du ska sätta upp dem! Jag vill se bild.
Breaking Bad började vi kolla på också och jag vet inte hur långt vi hann (1 säsong?) men jag tyckte att den var lite seg.
Har ni kollat på Homeland och Walking dead? Tiiips!
Kram!