Kort men bra dag.

Idag sov jag ganska dåligt efter nattjobbet.
Vaknade av att katterna förde oväsen och Mercan försökte ta sig upp på släta väggen för att ta sig upp på våra sovrumsgarderober.
Detta var vid lunchtid och då hade jag fått ett sms från firman med frågan om jag kunde ta även måndagnatten övertid då det blivit sjuklucka.
Jag sade j"a" och försökte somna om.
 
KL 14:30 ringde klockan och det blev en snabb kopp kaffe innan jag promenerade i solen till närcentrumet där jag skulle möta sonen för att vara med honom på hans första körlektion.
 
Det visade sig vara så bra! Jag lärde mig mycket om hur man lär ut och jag såg hur körläraren gjorde och A utvecklades enormt bara på en lektion!
Läraren var riktigt riktigt bra!
 
Efteråt promenerade jag hem igen, lagade mat, hämtade grabbarna hos pappa, vi åt.
Sedan hann JR och jag se ett avsnitt av Braking bad. Kl 20:30 var det bara att åka till firman igen, denna gång för att tjäna duktigt med pengar! Me like!
 
...Jo, jag glömde visst en sak jag hade planerat....
Jag glömde att träna!
Således kan jag slå fast att det inte bara handlar om bra planering...för då hade jag väl inte valt ett avsnitt på tvn av Braking bad utan tränat i stället?
Det handlar om motivation också.
Då vet jag det då. Måste planera in motivation i mitt veckoschema :-)
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Kors! Onsdag 18:de idag. Detta inlägg såg jag aldrig?

#2 - - Camilla:

Då kan det bli! :) Du behövde nog vila.

#3 - - Camilla:

Så skulle det stå...