Lite fjompigt pyssel.

Gud vad jag bloggat dåligt.
Måste komma igång igen, får börja med att småblogga.
 
Köpte dessa små löjliga ljusstakar och denna trädgårdsgroda i betong på Biltema...
Fråga inte varför men Sonen A och jag behövde lite ärenden att övningsköra till så vi hittar på lite ställen att åka till.
Idag sitter jag och lyssnar på Poden ”Ronden", kommit till avsnitt 32. och nu målar jag dessa figurer och stakar i vitt och silver.
 
Tänker att de skall finnas på altanen i sommar  eller som prydnad på balkongen....med kanske några ljusrosa blockljus från ikea. ....
Jag vet att jag har dålig smak men jag gillar att slappna av med sådana små pysselsaker.


#1 - - Mia:

Ännu mer pyssel! Ljusrosa blockljus.... då gissar jag att dom ska stå på balkongsidan i den 'romantiskt' inredda delen. Snyggt!

#2 - - Mor :

Vad-då dålig smak? Ser kul ut med dom där sakerna.
Fattar bara inte att jag missat så mycket Du har bloggat.Har bara sett gardinkappan. Det är väl för att bilderna ligger "under" det senaste som jag inte sett detta.