Följer planen.

Inne på natt nr 3 av 4.
Sov bra idag och vaknade några minuter innan klockan ringde vid 16.00
 
Sönerna hos oss nu och det känns så skönt att ha dem nära. Klart jag vet att de alltid har det bra men rent egoistiskt alltså.
 
Vardagen går så fort...från det man vaknar tills man ska till jobbet igen på kvällen men jag försöker dröja mig kvar någon extra minut vid alla i familjen och bara prata några extra ord mellan alla saker som måste göras hela tiden. Klappa katterna på hakan om tillfälle ges.
 
Efter en kortare frukost åkte jag till Woody och köpte lister till fönstret medans JR sov en kortare powernap efter hans jobb. Jag stödhandlade lite pat på ica också.
 
Sedan snabbt hem, byta om till träningskläder. Vi röjde ut JRs jobbarbil från jobbargrejor, vi fyllde upp den med grovsopor från fönsterbytena, åkte till Östberga återvinning och slängde. Sedan till gymmet där vi rev av ett hög-tempo styrkepass.
Snabbt hem. Koka potatis, köttbullar och sås, byta om, äta och....så är kl 20:30 och det är bara til att ila till firman.
Så ser min alldeles jättevanliga vardag ut mellan 2 nattpass.
Det finns lite liv men tiden går väldigt fort.
Försöker tänka på min strukturerade plan för att sköta sömn och mat för bästa hälsa.
#1 - - Mor:

Har hälsningar från R. på Gotland som i sin tur har hälsningar från mormor W. som undrar om ni lever! Order från R. att ni hör av er till W. även om hon inte kommer ihåg dan efter så undrar hon ang. er.

#2 - - Marina:

Hej!
Svarade på din kommentar inne hos mig, brukar vilja göra det :)

Jag tyckte du hann hur mycket som helst! 16-20.30 är väl ungefär den tid en vanlig kontorsråtta också har till "sysslor" en vanlig vardag tänker jag?

När man jobbar oregelbundet är det ju ännu viktigare att sköta om sig själv :)

#3 - - maria syster:

Östberga återvinning är bra. Kram