Tjejmiddag på Tabbouli City.

En riktigt trevlig kväll med kollegor och fd kollegor på Tabbouli i City.
Vi var ute i sista minuten med att boka bord så vi fick en tidig sittning men det gjorde inget. Det gjorde bara att vi fick tid över till shopping inne i stan på Black Friday-kvällen.
Jag debuterade som lamm-ätare också. Har aldrig vågat mig på detta förut, trodde det skulle ha en trist bismak men nej då det var underbart gott!
Fasen vad dumt att vänta 45 år med att börja med lamm-ätning.
Bäst jag slånger in en mobilbild med blixt också så man ser vilka personerna är :-)
Jag lärde mig något denna kväll, man bör inte bara ha med sig ett fast 50-objektiv om man ska ta kort på en hel grupp människor och på lite avstånd.
Kollegan S, hon är bara så vacker! En eller ett par personer åt gången funkar med fasta 50.
Tjejerna går i vimlet på Drottninggatan.
 
Tjejerna trånar efter vackra Snö-smycken på Åhlens.
Åh vad de är rara och fina som ställer upp när jag vill fotografera! Så snygga tjejer!
 Sedan gick vi till centralen och fikade och snackade tjejsnack fram till L´s tåg gick hem till Södermanland.
Tack för en trevlig kväll tjejer. OBS: Vem har den högsta morotskakan?
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Så mycket kul Du verkar ha med dina kompisar!

#2 - - Kraka:

Tack för trevlig kväll! Synd att jag inte kunde vara med hela tiden. :-)