Idag....lite svartvitt.

 Det blir inte mycket gjort hemma hos mig just nu. Har bara lust att mysa runt med kamerna och öva mig på manuella inställningar.
Det är inte alltid som jag får till någon skärpa men i bland så får jag det. Svårast är att få med katterna på bild.
Det bäsata med att fotografera så mycket är att de personerna man fotograferar slappnar av och blir som jag tycker det ännu vackrare! 
Med teleobjektivet begrep inte ens Mercan att jag fotograferade henne idag.
Så här umgås det hemma ibland på kvällarna. Hur har det blivit så?
Lite skräp i pälsen? Jag en fin katt? Nä då, min far är en riktig bonnkatt och det har satt sina spår!
Med detta foto har jag inte gjort något alls mer än gjort det till svartvitt. Jag tycker det blev lite häftigt.  
Vackra Maja.
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

MYCKET MYSIGA BILDER!

#2 - - Marina:

Superfina bilder! *gillar massor*