2 dagar utan krav.

De 2 senaste dagarna visste jag liksom inte om att jag hade. De var helt ofyllda och kravlösa.
Jag har verkligen mått prima!
Jag har som säkert märkts tagit promenader med kameran på magen.
Tvingat lilltjejen att vara fotomodell.
Herregud vad snygg hon är och om jag får säga det själv, vad bra jag är på att fotografera henne :-)!
Här har vi helt oredigerade upplagoor av korten.
Lite skum känner jag mig allt när jag smyger runto fotograferar lite diskret vid folks trädgårdar.
...Men om det är så här vackert så får man väl?
Jag börjar få riktigt bra koll på att ställa in så det blir suddig bakgrund. Nåväl...här kunde det övre nyponet också ha kunnat få bli tydligt men man kan ju inte få allt. 
 Lilltjejen fotograferade mig.
Jag är dock inte lika snygg framför som bakom kameran.
Jag får hålla mig till att fotografera rosor i stället. By the way, dessa doftade underbart, som rosenvatten!
....Eller så kan man ju fotografera gamla ciggarettpaket...men det kanske är provocerande?
Nu är det nattjobbet som gäller igen 2 nätter.
#1 - - Maria:

Finfina bilder!! Visst är det underbart att ge sig ut i naturen o fota. Man släpper verkligen allt annat o gokar på motivet. Härligt!

#2 - - Mor:

Trevliga bilder och vilka "Fräsiga Bruttor" !!!

#3 - - Camilla:

Vackra bilder och snygga tjejer!