Så enkelt nu...så svårt till våren.

Så rejält långt till våren och sommaren och då känns det så naturligt att anmäla sig till en massa långa löplopp. Klart det är enkelt när det är så långt kvar!
Just nu är 5 km en ansträngning att ta sig ut på och vad passar inte bättre då än att betala in till:
 
 
1. Womens Health halvmarathon i april 2016. (2,1 mil)
2. Göteborgsvarvet i maj 2016 (2,1 mil)
3. Sockholm marathon 4 juni 2016. (4,2 mil)
 
Alltså, betalat in till dessa 3 lopp har jag gjort idag!
Jag vet inte hur jag tänkte...men jag har väl en dröm att någon gång klara att springa ett marathon.
 
Vill väl inte stå utan startplatser IFALL jag skulle råka vara iform för det.
Det är inte så mycket kroppen som måste bli stark, den har jag tilltro till.
Det är psyket och pannbenet mitt som måste tränas.
#1 - - Marina:

Man kan allt man vill ;-)

#2 - - Mor:

Huvaligen ;-))

#3 - - Camilla:

Heja dig!!! Lycka till på Lidingöhalvan i morgon. Kram!