Bellmanstfetten 2016!

Tyvärr blev det bara ett lag från vår firma i år. Men vilket lag sedan, helt toppen!
 Fina picknicken man fick var riktigt god i år.
Vädret var väldigt varierande. Först kallt men det var vi beredda på.
När bonusdottern D som förstärkte vårt lag  sprang iväg sken solen men det gick snabbt över och himlen öppnade sig något alldeles enermt. Jag led med henne, tänkte att det där blir för mycket för henne som inte tränat så mycket än.
Döm om min förvåning och stolthet när hon sprang in de 5 km på 31 minuter och lämnade över stafettpinnen!
Sedan kom olika väder i parti och minut och avlöste varandra. Molnfenomen och regnbågar och en underbar solnedgång.
 
 
 
 
 En riktigt bra kväll! JR kom och hämtade oss och det var skönt att få skjuts hem. Kalla blöta och glada. Jag stolt över D som en tupp! 
...ja ja...min tid på 27 var jag också nöjd med!