Gentestsvar.

 
Idag kom mitt gentestet-svar. Jag skickade ju in mitt saliv och betalade 4500 kr och idag kom svaret. Spännande. Det är en hel bok som kommit om mina gener. En liten sammanfattning presenteras nedan.
Det här är alltså vad som gäller för mig från vaggan till graven, inte hur jag ligger till nu utan min genuppsättning.
Det verkar som jag har ätit för mycket kolhydrater för jag har ingen genetisk belastning att bli fet. I stora drag skall jag halvera kolhydratintaget för att ha stabil vikt.
Jag är också mycket fint lagd för att bli långdistanslöpare säger generna. Det hör skall läsas noggrant. Blodfetter verkar vara en riskfaktor i mitt liv.
....Jo men jag fick jäkligt bra på tentan också...det hör väl också till generna :-)
 
 
#1 - - Mor å Far:

Lääääst!

#2 - - TantGlad:

Härligt det gick bra på tentan. Grattis. Nu får du Ha en bra dag, och hur jag hittade din blogg vet jag knappt själv. Ha en fin dag.

#3 - - Camilla:

Grattis! Du är grym!!!

#4 - - Camilla:

Grattis! Du är grym!!!