Albin fyller 5 år och tiden där runt.

 
 
Jag hade ett så stort glapp i minnen från barnens uppväxt men nu tittar jag på korten från förr när jag scannar in dem. Jag glädjs och jag minns!
 
Så unga ni är kära mor och far :-) Jättesöta även då!
 
Det var inte så ofta sönerna sov i sina egna sängar. Åh vad mysigt det var med deras varma små kroppar tätt intill.
 
På sin 5-årsdag ramlade Albin ned från lekstugetaket på dagis och bröt armen. Stackars min lilla Albin!
 
Glad igen nästa dag med stort gips!
 
Pytt i panna och mormorsjos, det var grejor det tycker Edvin 2 år! 
 
Efter maten blev det det där knepiga pusslet :-)
 
Sist men inte minst har jag hittat fram några få kort på JR och D från hennes barndom. Vi har inte så många men jag ska fråga hennes farfar och hennes mamma om de har några kort jag kan få låna och scanna in från hennes barndom och göra något trevligt album till henne på sikt.
Här kan man se att JR hade hår en gång :-)
Den övre bilden borde vara runt 2003 och den under kanske 2005?
 
Här är en dagisbild på D som JR haft i plånboken därav att det är lite tilltygat. 
#1 - - Maria syster:

Så fina alla!!! ❤❤❤❤