Bild 40 # 203 nattbild

 
I Stockholm i går.  
Det var dock alldeles för långt ifrån...eller jag hade inte tillräckligt bra objektiv. Stativet verkar inte ha stått stilla heller med tanke på oskärpan.
Det var iskallt ute helt kolsvart ute.
Ska man försöka dig på lång slutartid och nattfoto kan man ju göra förutsättningarna att lyckas aning bättre än jag gjorde.
Nästa gång blir det i skymning i stället för natt och jag måste stå närmare det jag ska fotografera. Det var dock ett första prov. Roligt hade ju varit att få med något som rörde sig också, typ ett par billycktor...
 
#1 - - Mor:

Fin bild men jag vet att Du kan bättre..........

#2 - - MyyZz:

Var har du stått nånstans?, försöker klura ut det :-D Jag tycker den gröna speglingen i vattnet blev coolt. Nattfoto är nåt man får träna på men det är skojigt <3