Bilder från förr. December -00

I dag har jag börjat något som jag tänkt på väldigt länge. Att scanna in bilder från barnens barndom. De ligger i en stor låda och det är ingen ordning. Det är med kärlek som jag nu ler och scannar. Jag ska se om jag kan ta en "rulle" varje dag jag är ledig. Få ordning och glädjas. Mitt mål är att sönerna och pappa skall få bildenra arrangerade sedan.
Här är Albin 3 år och Edvin ca 11 månader i detta inlägg.
Jag tog en korthög helt random o började scanna in.
Jag var dålig på att ta hand om bilderna när barnen var små. De samlades bara på hög. Jag tog mycket bilder verkar det som men jag har nog utvecklats lite med åren i hur jag komponerar vardagsbilder.
Jag skrattar åt hur jag själv såg ut. Misstänker att om allt går som jag tänker kommer jag blogga lite bilder från förr här också för mina egna minnen skull.
Edvin ställer sig upp för första gången som jag minns det.
Albin är helt chockad när han ser bilderna, att vi hade dator och hur det såg ut hemma :-)
Jag var lite mer våldsam med färgerna hemma för 15 år sedan kan jag se.
Den mössan Edvin har på sig här har jag kvar i min garderob.
Åh herre Gud vad minnena kommer tillbaka. Mina små barn....
Man minns hur det var att pussa dessa små drägliga munnar.
Edvin lär sig stå vid brandsläckaren.
Så här satt Edvin alltid med och betraktade Albins göromål.
Jag minns inte riktigt detta men jag minns hur min egen syster alltid satt i en kartong vid spisen när jag var liten.
Albin med clownnäsa
Herre Gud så jag såg ut...Säg till mig att aldrig mer klippa lugg va?
Edvin är så söt så det är en söt-chock för mig!
Edvin verkar riktigt förtjust i brandsläckaren :-)
Finns det något sötare än pyamasbarn?
 
 
 
#1 - - Maria syster:

Meeeeen åååååååååååååååååå!!!!!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#2 - - Mor och alltid Kära Far oxo....:

Jäklar vad kul att se igen!!!!
Du kan VISST ha lugg, bara lite längre! Det skulle klä dej väldigt bra!!!

#3 - - mia:

Underbara bilder!
Tycker nog att du är snyggare i håret nu än då :D
Kram