Lite blandat från när barnen var små.

Jag scannar in en rulle dagligen, Bättre och sämre kvalite urskiljningslöst.
Lägger upp några från varje dags skörd här om t ex Mormor, morfar o Moster vill tänka tillbaka :-)
Kan ju vara så att sönerna någon gång i framtiden skulle hitta detta och glädjas över det.
Åh vad synd att denna bild på Edvin är för ljus. Han är för söt i pappas kavaj!
De här svarvita bilderna i detta inlägg tror jag faktiskt att jag har digitalt på riktigt någon stan spå min extrna hårddis. De är från när vi var uppe i fjällen och vandrade lite eller om det var mer exakt i Idre...?
Denna bild på Albin är hemifrån och en favorit!
Denna bild har jag haft inramad på väggen då jag tycker pojkarna är så söta och tokiga på denna härliga bild.
Mamma vid grillen.Tror jag höll på att öva att ta svarvita bilder då. Denna är lite mörk men det är min fina mma!
Bilden på Albin ute på Gränö med stor fångst!
 Edvin är inte sämre storfiskare han fast hans fisk är i Dalarna.
#1 - - Maria syster:

Fiiiiiina! 💟💟💟💟👍