En vanlig underbar sommardag till.

Världens finaste grabbar är hemma hos oss igen. Inte för att de är hemma så mycket men till middag får man se dem om man har tur. A jobbar hela sommaren och åker och badar med kompisarna efter jobbet vid varje tillfälle och E jobbar halva sommaren. Resten av tiden glassar han runt med polare.
Jag försöker att göra mig till och göra middag vi alla kan samlas runt 1 ggn per dag. För mig är de stunderna värdefulla. Jag vill inte att alla ska äta olika tider utan att vi ska ha en stund ihop.
D är fortfarande hos mamma med kommer som vi tror hem till helgen.
JR har varit o Österbybruk och bromsat bilen igen. Fått justeringar gjorda.
Sade jag det? Att vi har badat för första gången i Sverige i år.
...Ja och så gräver vi så klart. 
 
#1 - - Mor:

Såååå mysiga bilder!!!! ska bli kul att komma upp och hälsa på!!!

#2 - - Mia:

Ja, det känns verkligen viktigt att få tid med sina tonåringar, det är ju inte det lättaste. Mat brukar alltid funka 😁
Kram