Lite varje dag.

Jag går förbi och ser hur saker behöver fixas på huset.
Färg som flagnar.
Idag borstade jag och dammsög detta soptunne....skydd?
Vi köpte nya överliggare och bröt bort de gamla. 
Efter gymmet ägnade jag några timmar på att måla om den med ljudbok i öronen.
 
När det väl är gjort känns det som det alltid sett ut så. Utan färgflagor.
Kanske ingen ens ser att jag gjort detta men jag tycker man måste hålla efter lite på huset hela tiden. 
Nu bakar jag glutenfritt matbröd.
Hoppas det blir bra. Det är svårt att få till bra glutenfritt matbröd.
Detta grundrecept använde jag.
 
Använde 0.5 dl durramjöl, 0,5 dl teffmjöl, 1 dl majsmjöl, 1 dl havregryn, 2 dl rismjöl och 3 dl grön Finaxblandning.
 
Under jäsning....
12 min i igen på 200 grader. 
Hoppas på goda bröd.
#1 - - Mia :

Nu är vi också hemma och tänkte vara duktiga ett par dagar. Vilken skillnad det blev när du målade, riktigt snyggt 🖒 kram

#2 - - Mor:

Det blir lite varje dag här hemma också. Det behövs verkligen att man snyggar till en del saker och slänger bort sånt man aldrig använder. Som sagt, det blir lite av detta var dag här också trots att man är pensionär.