Bild 132 # 180. Matdags

 
Om jag ska få till den här fotoutmaningen får den liksom hänga med mig i vardagen. 
Ett kort kanske symboliserar ordet vi ska fotografera och sedan får det komma några "angränsande" ord och bilder kanske? Hoppas det funkar...
Igår hade vi Äta utomhuspremiär hela-famljen-samtidigt-varianten!
Inte lätt att få bilder på sönerna med på bara ett försök var tycker jag att jag lyckades ganska fint!
Bilden nedan var mer rolig än snygg kanske. Jag provade att måla Biltema-stakarna i Pärlemor bara för att jag hade sådan färg. 
Sedan kom det band runt filtar jag köpte idag och de klippte jag av och gjorde rosetter av i värsta amerika-stil :-)
 
#1 - - Mor:

Härliga bilder man blir glad att titta på. Kära Far tittar också alltid men är väldigt dålig på att skriva kommentarer. Han har blivit så mallig över att han har lärt sej SMS:a så bra istället. Man måste ju inte kunna allt här i livet?