En mysig dag i stan i tisdags.

 
I tisdags åkte jag och D in till stan. Egentligen var det tänkt att vi skulle segla med JH men vädret skulle enligt prognos inte bli helt toppen så då skjöts seglingen upp.
D och jag var i klädaffärer i flera timmar + att jag gick något litet varv med min streetkamera.
Dörrarna stod öppna på konserthuset och en sopran sjöng sitt vackraste i entren så D och jag gick in och lyssnade ett par vackra sånger. När man hör någon live så där blir det verkligen ståpäls.
 
 
 Vid lunchtid mötte vi JR och E, våra jobbargubbar och tog en glass med dem. 
Den här lilla grabben hade feber och var inte alls pigg men stod ut hela jobbardagen och var sedan på firmafest i skärgården med JR på kvällen. Han fick beröm för gott arbete under chefens tal under kvällen och chefen benämde JR som firmans ryggrad!!! Sådana utnämnanden känner man stolthet för!
Han är inte bara ryggrad. Tittar man lite närmare finns det andra framträdande kroppsdelar om ni frågar mig!
Tex bröstkorg och armar går inte av för hackor!
En till duktig jobbargubbe har jag där hemma!! Han har också varit på jobbarfest igår fast på Grönan på 5-kamp. Han sköter sig också fint på jobbet och har börjat träna på gymmet ordentligt igen nu efter att skolan tagit slut. Han bad mig om skärp till byxorna igår! Nu är det bara jag som hoppas på att behöva skärp snart men det verkar aldrig hända... 
PÅ väg hem från tåget tog Danni denna bild på mig.
Och jag tog denna på henne.
 
 
 
D och jag gjorde varma mackor som vi åt som middag i kojjan på altanen och sedan låg vi där i flera timmar och kollade på 2 romantiska komedier.
Sedan kom JR och E hem och vi började bli trötta :-)
Det var helt sjukt mycket munkar i stan förresten. Trodde inte de hade guldiga Iphones men de fotade de också! 
#1 - - Mor:

Många TREVLIGA och FINA bilder!!! A. har verkligen smalnat av och D. tycker jag ska bli fotomodell (om hon får ha dej S. som fotograf)