Bild 61 # 207 Ny bekantskap.

 
 
Photoshop är en helt ny bekantskap för mig.
 
...Ja, det här ser ju inte direkt så bra ut men det är mitt första försök att klippa ihop 2 bilder i Photoshop. Jag kunde inte direkt använda katterna att klippa ut för de är för luddiga så här i nybörjarstadiet :-)
Det ena var en bild på bilen framför en grafittivägg på Snösätragränd i Rågsved och den andra en bild på JR när han tittar sig i spegeln. Det var ett jäkla knep o knåp att klippa ut JR ska jag säga! Sedan finns det mycket över att önska med min färgsättning här men det var att klippa och klistra som vår målet. Mission complete!
 
 
#1 - - frudin.blogg.se:

Verkligen märkligt det här....när jag bloggade kortet på datorn såg det ändå relativt normalt ut i färgerna. När jag tittar i telefonen är aööa färgerna förstärkta till ett maximum.