Förrförra helgen.

 
Har bloggat dåligt på sistone. Helgen innan påsk så var ju Darr och hälsade på från Karlstad. På fredagskvällen träffade vi gamla gymnasiekompisar inne i gamla stan och på lördagen sedan åkte jag en sväng till Porslinsfabriken i Gustavsberg.
Vi tittade runt men köpte inget även om sakenr är väldigt fina. I bland handlar man för mycket och i bland för lite :-)
 
Vi åt en god lunch på ett Thaiställe som satte sina vitlökspår i flera dagar.
 
Sedan gjorde vi något jag inte trodde var möjligt. Jag körde bil från Gustavsberg in till Mall of Scandinavia!!! Man kan nog säga att det var ett historiskt ögonblick. Inte nog med det, jag tog oss därifrån och hem också på kvällen.
 
Darr är svag för Desigual och tog så klart en titt där. Vi drack kaffe på ett mysigt Franskt café och hade det soft och bra trots att centrumet var relativt fullt. Det sväljer gott om folk utan att kännas stressande.
Inte heller här köpte vi något utom jättekonstigt nog olika glutenfria mjölsorter vi planerr baka med framöver :-)
 
 
#1 - - Camilla:

Jag lyckades ju också besöka Mall utan att shoppa annat än 3 st munkar (som visade sig vara 4 st då vi öppnade påsen). Håller med dig om att det inte var någon trängsel alls, trots mycket bilar i garaget.

#2 - - Mor:

Fin bild på "Darr"