Motion vecka 12

Äntligen igång även om det är just bara "igång" ! Känner mig helt läkt och saker och ting funkar bättre när jag provat lite styrketräning än innan. Är ju dock som en påse deg i hela kroppen än så länge men jag har framtidstro på det hela!
 
Jag ar jobbat hela påsken natt och nu när jag vaknara och tittar ut genom fönstret ser jag att våren är här!
Nu kommer säkert löparinspirationen igång igen också.
Ska väl tillägga att jag inte är mitt smalaste jag nu heller. Utan träning och diet går det snabbt utför.
Skönt att vara igång igen.
 

Måndag 21/3: Löpning 7 km

Tisdag 22/3:
 
Onsdag 23/3:

Torsdag 24/3:
 
 
Fredag 25/3:

Lördag 26/3: -

Söndag 27/3:
 


Löpning 2016:
11,1 mil
Cykling 2016:
0 mil / Spinningpass: 0
Simning 2016:
0,5 km
Antal tillfällen längre hemmaträning pass 2016: 1 st.
Antal styrketräningspass på gym 2016: 3 st.
PB på milen: (56:12. 15/8-15.)


 
#1 - - Camilla :

Jag tycker det är helt underbart att se dina joggingtider nu, för det där är precis mitt tempo då jag är som bäst tränad, och du har det som rehab-fart. Skönt att du börjar känna dig starkare. Ha tålamod, så kommer resultaten snart.
Kram!