Skönt att vara ledig!

Så skönt  att äntligen få ja lite soffhäng med familjen efter att ha jobbat 4 nätter.
Igår när jag vaknade på eftermiddagen hade vädret vänt till det bättre så lite liv hann jag med hemma innan det var dags att gå till nattjobbet igen. 
Jag klippte gräset och JR fixade med småsaker på tomten. Gräset var knähögt fast det endast var 2 veckor sedan vi klippte.
Vår Kaprifol blommar fantastiskt just nu. Perfekt att öva fokus på.
Jag slappnar av o njuter med att hålla i kameran, ta några kort lite här o där på familjen.
Mercan är ofta den som är hemma med mig på Morgnarna när jag kommer hem från jobbet. Då tar jag ofta ett eller ett psr kort på henne för att öva imorgonljuset. Detta kort ser roligt ut då hon ser sur ut, att hon fått nog av kameran.
 Även JR blir trött på mig och spelar Allan framför kameran ibland. 
D håller dock stilen i alla lägen....nästan.
Nästan alla mina kort ser dock ut så här efter att jag rört kameran på morgonen efter nattjobb.
Sneda och vinda och utan något vettigt innehåll. En vanlig kameradag i mitt liv :-) 
#1 - - Mor:

"Kapten Krok" kallade Du Kaprifolen för när Du var liten. FNISS
Vi hade en sådan då men den "tog slut".......