Allahelgona.

I lördags åkte vi till JRs mamma Sivs grav.
Vi pratar lite med henne och om henne. Minns och saknar. Jag tror hennes själ kommer återfödas i Ds barn. 
JR och hans pappa O. O har varit krasslig men är skönt nu på benen igen. 
 Otroligt vacker dag. Vacker dramatisk himmel och fint ljus.
När man går på kyrkogården är det lätt att tänka på livet i backspegeln och hur kort livet är.
Jag tänker på att jag vill njuta av livet och uppskatta varje dag, inte slösa livet på dåliga grejer.
Sedan åkte vi till Tyresö slott för en fika.
Jag tycker att allt var ganska vackert den här dagen eller så var det vackert för att det var så länge sedan jag hade med mig kameran. Har inte tagit kort med den på så länge känns det som.
Höst.
Lövregn.
Himlen visade sig från så många sidor denna dag.
Fiket var ett riktigt fik med massor av härliga hembakta kakor, mycket glutenfritt också.
Konsten passade dock dåligt med miljön. 
Jag fick inte nog att ta kort denna dag och jag tycker nästan alla bilderna jag tog blev härliga på det ena eller det andra sättet.
 
#1 - - Mor:

ja, många fina bilder!

#2 - - None None:

Jättefina bilder!
/ mia