Ikea, Bauhaus x 2 och skidpremiär i fredags.

2 gånger var jag på Bauhaus och köpte ekparkett och lister till yngsta sonens rum. De gick precis in i bilen. Kunde dock inte få med mig allt i en resa. 
En lunch på Ikea där jag fick med mig lite lampor till pojkarnas rum och lite blommor...och ljus.
Sedan plockade jag fram skidorna och åkte till M i Tyresö där man hade fixat ett 4 km långt skidspår. 
Inte värdens bildkvalitet från kvällen direkt men en underbar skidpremiär i stillsamt tempo.
 
Vi körde 2 varv och avhandlade tjeksnack till doften av Annas pepparkakor. Jag trode jag fika-hallicinerade där i spåret men det var doften från Annas pepparkaksfabrik som vi kände.
Sedan åkte jag hem och hade fredagsmys med gubben. 
#1 - - Mor å Far:

Alltid roligt att läsa vad du har för dej!!!!

#2 - - Mia:

Längtar till det blir snö igen och vi kan ta en tur till :D

#3 - - Mia:

Längtar till det blir snö igen och vi kan ta en tur till :D

#4 - - Mia:

Längtar till det blir snö igen och vi kan ta en tur till :D