Vardag idag.

Dagsovit efter nattjobb.
(Nä...våra kissar sover inte i sängen eller tigger vid bordet...)
När jag vaknade satte jag igång att ringa o beställa tid för att göra pass till kidsen, ringa till larmfirman för nya batterier i larmenheterna. Ringde pannfirman o beställde tid för dem att komma o fixa värmegolvet på nedervåningen. Som det nu är har grabbarna gamla el-element till dess vi får igång värmegolvet med nya pannan. Alltid är det så många man måste ringa o så mycket att fixa hela tiden, det tar liksom inte slut....fast det är ju skönt det också :-)!
Så är det måndag och grabbarna kommer och det blir liv i luckan!  Det är så mysigt när de kommer. Man pratar igenom vad som varit under veckan och vi börjar drömma lite om att vi snart alla åker till Thailand, hur vi ska ha det lugnt o skönt o njuta!
Sedan monterade jag o grabbarna ihop deras nya kontorsstolar.För att det inte ska bli marken av de tunga stolarnas hjul ligger handdukar under stolarna till dess jag köpt nya långa kontorsstolsskyddsmattor. I morgon ska jag nog köpa det nya långa skrivbordet till E.
Sedan monterade jag lillgrabbens nya taklampa. Det tar sig, lite monterade och lister varje dag så kommer vi sakta framåt.
#1 - - Mor:

Nä, ni är familjen med väluppfostrade katter ni! Har jag alltid förstått. Fniss.

#2 - - Mia:

Snygg lampa!
Det är härligt att ha en resa att se fram emot. Nu är det inte långt tills ni åker. Lyllosar!