Nu ligger jag allt lite efter med bloggningen.

I fredags eftermiddag och kväll åkte lilltjejen och jag på shopping! Vi köpte bland annat sköna pyamasar.
Jag hittade Maja iform av en väska på Kappahl :-)
Vi hittade också Mamma Sushi vilket många kallar mig :-)
D tog sushi till middag och jag tog Pongs chiliräkor som jag bara älskar!
När vi kom hem tittade jag och D på tjejfilm, Friends with Benefits som var riktigt bra. JR satt vid en annan tv och kollade sedvanliga herr-grejor.
Vad har hänt mer då? Efter mina 17 år på firman har vi fått nya skåp och omklädningsrum! Man går nästan vilse. Mitt förra skåp var inte damsuget eller städat på 17 år när jag tänker efter.
På lördagen var JR , D och jag på bio och såg Bridget Jones baby. Den var verkligen jätterolig! JR tyckte det var lite jobbigt att smita in på en tjejfilm men han skrattade så glasögat hoppade ur bågen!
Vi hann med att gå i lite affärer också. Jag pluggade en del på lördagen också vill jag minnas.
#1 - - Mia:

Lilltjejen börjar bli väldigt stor 😁

#2 - - JUNITJEJ:

Så söta pyjamaser!
Fina skåp ni fick! Det var då på tiden.

#3 - - Mor:

"Lilltjejen"? Fniss.... jag såg då ingen.