Går mot ny vecka.

 Det här är några av mina nya trevliga klasskamrater i min grupp. I natt har jag slutligen skickat in vår första studieuppgift till läraren för rättning. Spännande och skönt att den är inlämnad nu. Vi har lagt ned mycket jobb på den. Väldigt suddiga bilder jag tar med mobilen nu verkar det som, jag måste nog polera linsen lite på den :-)
 Den här veckan som varit och nästa vecka som kommer har det blivit många nätters jobb för mig. Så är det i perioder. Jag bryr mig inte om att ens byta tillbaka dygnet just nu känns det som, kan lika gärna vara nattmänniska, snart börjar jag jobba mer dag då blir det annorlunda.
När man jobbar lugna nätter finns tid att fundera ut planer och drömmar på sådnat man vill göra. När jag sitter på en stol på firman drömmer jag om att börja träna, göra massa övningar hemma på vardagsrumsgolvet för att bli stark ..men till steget att börja känns det långt. Ju svagare man blir ju jobbigare att starta upp. I dag plockade jag i varje fall fram kettlebells.Om jag nu blir ledig måndag och tisdag natt så då jäklar skall här göras matlådor och planera måltider i detalj, då jäklar skall här starts upp!
 
 
 
#1 - - Mor:

Läst allt som vanligt!
Mysig bild på J och M. Dom älskar varandra, va?