Kort sammanfattning

Den här veckan har försvunnit väldigt fort. Jag jobbade måndag och tisdag natt. Ledig onsdag natt, jobbade extra torsdag natt, ledig fredag natt och jobbar sedan lördag och söndag natt. Ganska rörigt för dygnsrytmen men jag har varit grymt effektiv den lilla tiden jag varit hemma. Jobbat mycket med skolarbetet och första uppgiften som jag är redaktör för i en grupp på 6 st börjar bli klar. Strax blir det skicka in.
 
Ledig tid har jag också slängt alla blommor på balkongen utom tomaterna. Dammsugit balkongen och förberett för höst där. 
Upptäckte att familjens första gurka har uppenbarat sig i rabatten!
Jag har fått tag i en grävare som ska ta bort alla fyllnadsmassor från tomten från dräneringen.
Jag har också beställt tid med personlig bankman för att ta ett mindre lån för att byta värmepanna nu innan vintern. Sedan har jag begärt in offerter för pannbyte.  Massa sådana grejer har jag fixat med och känner mig nöjd att jag inte bara tänker utan handlar och kommer någon vart. Joggat lite har jag gjort o veckan också men jag är så tung o svullen nu att det bara har ...varit jobbigt . Som sagt, mest jobb har det ändå varit. Nu är jag nyvaken och vi ska på middag till Mia! Trevlig helg!
Som man ser här är Maja är en gosig katt. Hon sover med mig nästan varje dag. Man kan också på denna bild se att JR håller på att spara ut håret. Nu är han nästan lika luddig och len som Maja!