Jobbat 4 nätter.

Jag har nyss gått av 4 ganska tuffa jobbnätter. Det har varit mycket att göra för mig och framförallt har jag jobbigt med andningen. Luftstrupen är som ett sugrör sedan skärtorsdagen har det bara ökat. har börjat inhalera kortison men jag kan inte heller sova utan andningsproblemen gör att jag vaknar hela tiden + att jag spänner mig då jag inte får luft ordentligt. Allt släpper jättefint när jag tar Ventoline så jag tror inte det är psykiskt utan att jag faktiskt har en släng av astma på vårarna. Jag vet inte vad som slår ut nu men det är väl typ...allt. 
I morgon ska jag springa lopp och jag är inte generellt stressad för det alls så jag tror inte det är loppsjuka. Jag ska inhalera ordentligt och sedan jogga i lagom takt runt, jag vet ju att jag klarar halvmaror nu eftersom jag redan sprungit 2 i april redan.
Idag är jag ledig, vaknade halv 4 i morse. Ska ta ensväng in till stan och titta på träden i Kungsan och bara ta det lugnt tror jag.
Så här känns det när man har andnöd.....
#1 - - Mor å Far:

STACKARS STORSKRÄLL! Jag, mor som skriver detta, är alltid orolig för dej när Du har det som Du har det på vårarna. Kan bara inte förstå varifrån detta kommer. Allergi kan jag kanske förstå men astma??? Hade Du ju inte enligt pappa säger han när jag talar om hur Du har det.