Påsk 2017

På skärtorsdagen var D och jag ute och plockade påskris. Minns inte vad jag gjorde mer? Tror jag var och storhandlade.
Vi ställde påskris överallt i huset och jag vet inte om det var det som gjorde att jag fick lite jobbigt med andningen från dagen efter eller vad det var. Det blev dock bättre när vi ställde ut dem alla på balkongen.
D lagade potatisgratäng under min upplärning och jag fixade kött till middag.
Oändligt mycket tid ägnade vi detta dygn och hela påsken till tv-serier och filmer fram till sena nätterna. 
På långfredagen snöade det is-spikar men vi fick ändå för oss att sticka ut på en cykelpromenad. När den var klar åkte vi hem och drack varm choklad och kollade vidare på filmer.
Det var ständigt fullt i soffan.
Väldigt mycket godis blev det.
Jag ar tvättat och hängt och vikt oändligt med tvätt också.
På lördagen fick jag för mig att provspringa en halvmara hemma igen. Det kändes helt ok.
Sen var det säkert filmtime igen.
Idag söndag städade jag och maken under ett par timmar tillsammans. Sedan pluggade jag några timmar. Efter korvstroganoff till middag var det dags att åka till firman
Som man märker har vi egentligen bara softat och hängt tillsamman hemma. Stora sonen A var på Elmia bilmässa i Jönköping med sina vänner och när han kom hem berättade han ivrigt för JR.
Jo vi har målat lite ägg också...
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Som vanligt väääldigt trevligt att titta på din blogg!!! Så har jag också tänkt att om det känns motigt ibland, och att Du kanske känner dej tvungen att blogga, så vill jag bara säga att Du fååår ta paus om Du vill om Du tycker att Du har så mycket annat Du behöver göra. Bara så att Du vet!