Vardag i veckan som var.

Jag minns som vanligt inte vilken dag som jag gjorde vad. Det var fint väder i början av veckan så då cyklade och sprang jag .
Jag fick ett ryck och målade väggen på entrén ett varv vitt på det vita och ett varv svart på det svarta som en starter.
Måste väl till ett varv till plus att dörren måste få sig en omgång också på sikt. Blev i varje fall lite bättre.
En kväll, om det var i tisdags kanske rev jag ned köksgardinerna och kökslampan och tvättade dem och köksfönstrena. Dagen efter började det så klart snöa igen.
Det är ändå bra att tvätta fönster när det är mörkt ute, då blir man väldigt okritisk.
En jäkla massa tvätt har jag tvättat och vikt denna vecka också.
I torsdags råkade jag bli trött på att plugga i ett svagt läge och då rev jag ur en av mina garderober och slängde massor men ändå är det väldigt mycket kvar...
...Det här är efter 😁
Jo, jag sopade trottoaren också en dag vill jag minnas. Lite närmare vår.
Grannen har tagit med trädet som ramlade över vår tomt i blåsten i vintras och det känns väldigt fint att det är borta.
I onsdags var det heldag i skolan. Det var kursstart på forskningsmetodik.
Trevligt att träffa tjejerna igen. Hur trist ämnet än kan låta är det så roligt att plugga med dem och hela torsdagen och fredagen satt jag som fastspänd vid skrivbordet och riktigt hårdpluggade fram till att jag skulle gå till helgens nattjobb på fredagskvällen.
(JR och Maja äter mellanmål...)
JR har börjat jobba halvtid igen nu och det verkar funka bra.
Ja, det var väl veckan ungefär.
#1 - - Mor å Far:

Vi läser ALLTID!