En helt vanlig dag mellan nattpassen??

Visningar och åter visningar.
Vi är på visning flera gånger i veckan på lantställen. Natten som var jobbade jag.
Sov till 15.00 idag och gick då upp för att med JR och D kl 16.00 åka till mellan Tierp och Uppsala för att titta på en liten gård.
Jag kan inte blogga allt vi åker och tittar på men det här får agera exempel bara för att visa hur det går till att åka 30 mil tur o retur mellan nattpassen , äta på Donken och gå direkt till jobbet igen.
Detta ställe var väldigt sött och hade bra planerade utrymmen i ladan och ett fantastiskt lusthus för middagar.
Tomten var fin och likaså huset.
Varför ville vi då inte vara med i budgivning denna gång?
Vi har verkligen lärt oss att allt skall vara 100% rätt om vi ska vara med. Detta hus var på tok för litet.
Fanns 2 minimala sovrum utan full takhöjd + ett kök. Inget vardagsrum. Dessutom kunde inte JR och D gå raklånga ens på det högsta ställena. 
Värst av allt var ändå att det som inte kom fram i annonsen på Hemnet var att det var en fet villa uppställd mitt emot så det där med de stora vyerna runt tomten var ett minne blott.
Man lär sig ändå mycket av de här resorna. Man lär sig vad man vill ha och inte.
Man får många idéer om inredning och smarta lösningar också.
Börjar dock bli jäkligt trött på att äta på MC Donalds flera ggr i veckan och att visningarna tar all tid så motion och hemmaliv med städ och sådant är ett minne blott.
Kommande vecka har vi 5 visningar inplanerade. När de är avklarade ska vi ta en paus då vi ju ska åka utomlands en sväng jag och JR.
 
 
#1 - - Mia:

Spännande! Håller tummarna 😊

#2 - - Camilla:

Men va?! Åh spännande! Mellan Tierp och Uppsala är ju inte långt från mig så jag hoppas att ni hamnar på cykelavstånd 😅